07 April 2012

죄송합니다..let u all worry again..

죄송합니다..today let my dears and beloveds worried again..
but..i also want to say thank you to you all..
without you all..
i really..don't know what can i said..
but the 1st tin is..i want to write in chinese as she only know to read chinese..but maybe she won't see this also..but i still want to tel her..
어머니..nya nya..
我今天不是故意想在你面前大哭的。。
不知道有没有吓到你。。
这是我第一次考试考到哭的第一个考试。。
或许应该说我好像从来没有那样哭过。。
只是这次我真的忍不住。。
可能是我太过希望这个考试pass吧。。
我真的很不甘心,为什么每次明明那么努力。。
可是我却每每发生那么不幸的事。。
我真的很努力要过的。。只是。。我只能说,我的运气真的很不好。。
读了很多次,可是还是不及格了。。
曾经小学时就发誓过,不管发生什么,都告诉自己咬一咬牙就撑过去了。。
但这次,是真的很不甘心地哭了。。
对不起,我真的尽力了。。
不懂为什么听到你说那些鼓励的话时,泪水就流下了。。
是我自己觉得很不甘心,也很惭愧于你,那么简单的一个考试。。
明明是重复了几十次的考卷,可是。。我就是不明白我错在哪里了。。
不过。。nya。。谢谢你。。

to all my friends tat stay with me for whole day..
wherever via phone, sms and with me..
the only words i just want to say is..thank you..
for those who stay with me..
i am sorry to say that i can't control myself..
the 1st time that you all get shocked with such scene..

to my dears and 2 beloveds..and also old nv ren..
duno u all will see this o nt..
but..wherever..without u all there with me..
i might have the most terrible moment today..

to oppa:
oppa..gan dong~heard u said wan talk with me tonite..
but i still prefer u give the time to someone else..
not for me..if not..i might cry again..kamshahamida..

No comments: